Usch och fy

Hela veckan har jag legat i feber och en fruktansvärd huvudvärk som vägrar ge mig sig! Men nu äntligen börjar allting släppa, hoppas jag iallafall, den där febern har liksom hoppat upp och ner. Men pratade med sjukvårdsrådgivningen imorgon och troligtvis lät det som en infektion och lite som spänningshuvudvärk, och fick lite tips på vad jag kan göra för att lindra huvudvärken. 3 Uppsatser och 1 prov inlämnat denna vecka, pust! Dem kör hårt med oss vill jag lova. Men det är väl så när man läser 6 distans kurser och 3 kurser i skolan.. Tagit på mig lite för mycket kanske? Jag kämpar på så länge det går.

Annars rullar det på, eftersom jag varit så trött och illamående de senaste dagarna och haft feber så har jag inte vetat om det är på grund av graviditeten eller infektionen som jag mår som jag gör. Men fy vilken vecka det har varit! Det händer inte så mycket annars just nu, jag har fått köpt en mamma tröja på HM, tänkte så har jag något att växa i ett tag. Jag har ju köpt lite bebiskläder också som jag har tänkt och visa, och på tisdag nästa vecka ska vi på KUB-testet igen. Vi får se vår bebis en gång till ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0