Snart så :)

Jag håller på med en ny design till min blogg, samtidigt som jag studerar 150% plus att min lillasyster har varit här uppe och hälsat på hela veckan så det blir tyvärr väldigt lite bloggande. Har inte haft tid, men nu snart kommer den nya designen upp (kan ju inte ha julmotiv längre) och lite fler uppdateringar. Måste ju bland annat lägga ut lite bilder på de söta bebiskläder som jag redan sprungit och köpt :) Annars mår jag bara bra, illamåendet har börjat släppa och tröttheten likaså, men blir jag hungrig så förvandlas jag till ett monster!

Tack alla ni för era fina kommentarer om min viktångest, det har faktiskt börjat släppa lite där med. Jag stod bland annat i ett provrum igår och provade en mamma tröja på HM, och min rumpa såg inte sååå stor ut och det såg ut som att min mage var en liten gravmage. I mina ögon iallafall, och det är det viktigaste. Jag ska nog bara vänja mig vid min nya kropp. Jag har ju fått större bröst, något positivt iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0