Kärleken i mitt liv♥

Jag trodde aldrig att jag skulle kunna falla så hårt för någon. Jag föll pladask första gången jag såg honom. Han stod där framför mig och var så vacker, en kyss från mig på hans kind och han var fast. Efter nästan ett år av distansförhållande tog jag det stora beslutet att flytta 23 mil från min hemstad. Från allt jag kände till, för ett helt nytt kapitel i mitt liv. Det är det bästa beslutet jag någonsin tagit. Idag 2,5 år senare ska vi 2 bli 3! Vår egna lilla familj. Som vi har längtat. Nästan 1,5 år tog det för oss att kunna bilda vår familj. Det känns så rätt, allting.

När jag lägger mig bredvid min vackra sambo på kvällarna och kryper tätt intill hans famn, då vet jag, att här vill jag vara. När jag vaknar på morgnarna av hans djupa andetag och inte kan släppa blicken från hans vackra kropp och ansikte, då vet jag, här vill jag vara. När han kysser mig med sina underbara läppar, pirrar det i hela min kropp från topp till tå. Vi kan bråka, tjafsa och gräla. Vi var till och med på väg att gå skilda vägar i somras. Men vår kärlek är större än våra egon. Ett liv utan honom, är ett liv utan min själ. Han gör mig lycklig, det är det enda som spelar någon roll. Du underbara man, utan dig är jag inte hel♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0