Bebisen♥

Igår var vi på KUbtestet, men tyvärr så fick vi inte reda på något då hon tyckte att det var för tidigt, så tydligen är jag en vecka mindre gången än jag trott så jag går in i vecka 11 nästa vecka. Suck, jag blir så ledsen. Jag som har haft viktångest innan jag blev gravid så blev det ett tufft bakslag och då det är en bebis så vart jag ännu mer ledsen. Inte för att det inte var tvillingar men för det faktum att jag gått upp så mycket i vikt och det bara var en bebis och jag är en vecka mindre gången. Så det var nog en blandning av besvikelse och ångest för vikten. Men självklart var det häftigt och roligt att få se vår bebis på ultraljudet! Och vi såg jättetydligt hur hjärtat slog, vilket gjorde mig lite lugn iallafall. Så vi ska tillbaka om två veckor för ett nytt ultraljud och får se vår bebis en gång till! Något positivt :) Här kommer iallafall ultrabilden som vi fick med oss hem, vår älskade lilla bebis ♥


Kommentarer
Postat av: frida

Oh så liten å söt :) Första ul är alltid något speciellt att gå på..så spännande=)



Ang din vikt så brukar man nog ofta gå upp lite mer i början eftersom kroppen typ förbereder sej eller nåt..

Men sen brukar de oftast stanna av å inte hända så mkt.. så har de vart för mej iaf :)

2011-01-15 @ 16:59:34
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Lill-Mia

Grattis till er och bebisen hoppas allt går bra ! har inte läst din blogg på länge så det var en skoj överaskning

2011-01-15 @ 17:34:18
URL: http://lill-mia.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Ha inte ångest över vikten nu när du är gravid. Kroppen sköter det där, allt du behöver tänka på är att njuta och sköta dig så att bebisen mår bra. INGEN VIKTÅNGEST alltså ;) Får man fråga hur mycket du ade gått upp? Kram på dig <3

2011-01-16 @ 12:49:38
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Emma

Världens bästa bebis <3 Sååå lycklig för er skull :D

2011-01-16 @ 13:33:46
Postat av: Emma

Ser du att bebisen skrattar? :D :D :D

2011-02-16 @ 16:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0