Bebis mage ^^

Enligt barnmorskans åsikt sist gång så går jag in i v.13 idag. Imorgon är det dags för nytt KUB-test, men den här gången är jag inte så nervös som sist. Nu vet jag ju hur det ser ut, hur det går till och vad vi har att vänta oss. Jag håller alla fingrar och tår för att vi får bra odds för det här med downs. Jag hoppar verkligen det, och hon som gjorde ultraljudet sist gång lugnade mig lite med att jag är ung så chanserna är nog ganska små. Men man vet aldrig. Så är det ju. Iallafall så ska det bli så roligt att få se vår lilla bebis en gång till :)



Suck, ja, jag har insett att jag är en av de där som fått en gigantiskt uppblåst mage med en
massa svullna tarmar (kan vi ju påstå iallafall). Men jag har börjat vänja mig vid min nya kropp
och kanske just därför känner jag mig inte lika stor längre. Och jag har faktiskt bara gått upp 4 kilo(från inskrivning tills nu:P) helt okej enligt mig.. Sen är bilden tagen i lite konstig vinkel, men det blir så när man som amatör tar kort själv ^^


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej hej!

Ville bara skriva en liten kommentar o gratulera er jättemycket till er graviditet =) Blir så glad för er skull! Hittade till din blogg idag o har suttit o skumläst igenom den nu. Intressant att läsa om er resa. Känner så väl igen mig i mycket av det du skriver. Skönt att inte va ensam om det.

Ännu en gång GRATTIS!

Hälsningar Kristin

2011-01-31 @ 22:28:32
URL: http://kristinsegen.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker det ser ut som världens bästa bebismage :D

2011-02-01 @ 22:53:45
Postat av: Linda

ÅH UNDERBARA MAGE ! *krama om

2011-02-06 @ 21:07:49
URL: http://spaanhis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0