Andra gravida

Jag fick reda på för några dagar sedan att en vän till mig är gravid hon också (har ganska många vänner nu som väntar barn) men hon är i vecka 13 alltså 3 veckor före mig och det känns ganska skönt att jag har en vän som är i ungefär samma vecka som jag. Alla andra jag vet är gravida i vecka 25, 30 och ska ha nästa vecka till exempel och det känns lite som att man ligger efter, och därför är det skönt att veta att någon är i närheten av min graviditet.

Och på söndag ska jag på min första mammafika med andra gravida som jag träffat på familjeliv. Det ska bli så roligt! För vi alla är i ungefär samma vecka och ungefär samma åldrar. Då knyter jag lite andra kontakter här i Örebro också och det är bara roligt om jag finner några nya vänner. Jag som bott här uppe i 1,5 år nu, så känns det skönt att börja få lite nya kontakter och lära känna lite nya människor :) Så det ser jag riktigt fram emot!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tyvärr är det ju inte gratis, det hade varit så mycket lättare att få det som man ville om man hade mer pengar. Trist att allt alltid ska handla om pengar ja. :/ När har ni bf? :)

2011-01-06 @ 12:21:12
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0