v.17 (16+1)

Herregud vad tiden bara snurrar på! Det är tack vare allt skolarbete, jag har inte haft tid med något annat än plugg de senaste 3 veckorna. Nu börjar det lugna sig men med 2 prov och 4 uppsatser som ska in nästa vecka så har jag ändå häcken full. Magen växer iallafall, ingen tvekan om den saken. Det får allt komma en magbild under kvällen, för den är stoor. Jag tror inte det är normalt med en så här stor mage nu. Det känns som jag är bra mycket större än mina vänner som har varit eller är gravida i samma vecka..

Den 9e mars ska vi på rutinultraljudet, spännande! Vi fick en sen tid på kvällen men det funkar för oss, då slipper sambon ta ledigt från jobbet dessutom. Jag hoppas allting ser bra ut med pytte. Usch, vill inte ens tänka tanken på ryggmärgsbråck.. :( Nej positiva tankar! I vilket fall som helst så ska det bli underbart att få se vår lilla bebis igen! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv. Det finns några småsaker till jag vill ha hemma innan bebisen kommer, men skulle han komma nu så gör det ingenting. Så det känns väldigt skönt!



Ska bli roligt att se bild på magen! Tycker tiden går så himla fort, redan i vecka 17 !

2011-02-18 @ 08:47:29
URL: http://snartenliten.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag tror allt kommer se jättebra ut =) Tror du är i samma vecka som en av mina bästa kompisar (hon har ingen blogg o bor en bit bort)så extra kul att få följa dig =)

2011-02-18 @ 11:35:36
URL: http://kristinsegen.blogg.se/
Postat av: Emma

Ååå bebismage :D Vad jag LÄNGTAR tills det är min tur kan jag lova!! :D :D :D Superglad för er, inte klokt att ni äntligen ska bli föräldrar :O

2011-02-18 @ 14:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0