Mycket på g

Jag märker att nu när jag är gravid så bloggar jag inte lika ofta som under tiden då vi försökte. Visst hade jag absolut mycket känslor och tankar då som jag ville skriva ner, men jag menar vi ska bli föräldrar. Nu om något borde jag ha en miljon tankar och funderingar som snurrar runt i skallen. Jag har mycket tankar, funderingar och känslor men jag har helt enkelt inte haft tid att blogga. Jag har suttit och pluggat 24 timmar om dygnet i drygt 3 veckor.. Det har varit fruktansvärt mycket men nu har det börjat lugna ner sig, är inte riktigt på den "säkra" sidan förrän nästa fredag, så fram till dess har jag inte mycket tid över. Jag funderar dessutom på att byta bloggnamn, jag ska ju visserligen bli mamma snart men den här bloggen har för mig varit ett stöd för mig själv att orka kämpa på för att få bli gravid. Vi får se hur det blir med det där.

Jag vill återigen tacka alla er som följt min väg till det efterlängtade plusset! Det är mycket tack vare er som jag orkade kämpa in i det sista. Ni har varit ett enormt stöd för mig, och jag uppskattar varenda kommentar jag fått på vägen, Ni är verkligen guld värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0