Kubtest, check!

Kubtestet gick bra, vi fick en låg riskbedöming 1:20 000 så det känns helt underbart! Att vi fick se vår lilla krabat en gång till gjorde ju saken bara bättre :) Det var en sprallig liten bebis och eftersom h*n inte ville vända på sig fick jag ställa mig upp en stund och hoppa omkring litegranna, till slut la h*n sig så barnmorskan kunde se vätskespalten. Busunge! Och det känns så skönt att nu fått veta BF och vilken vecka jag är i, vecka 13+4 och Bf 4e augusti :) Trots att det kan komma att ändras igen så vet vi nu ungefär och behöver inte säga "jag tror jag är i vecka 12" längre. Det känns väldigt skönt. Så kort och gott har det varit en riktigt bra dag :)


Kommentarer
Postat av: frida

Oh va mysigt :) Skönt att allt har gått bra och kul att ni har fått ett bf datum hihi :)

Kram !

2011-02-03 @ 09:48:17
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0