En slags inre stress

Just nu rullar veckorna bara på, då jag har fullt upp i skolan. Det är flera uppsatser i veckan som ska in, 3 prov samma vecka om en vecka imorgon på det, så jag har att göra hela tiden. Det är skönt på ett sätt, men jag har en inre stress som gör mig väldigt trött och bidrar till att jag blir mer känslosam. Helgerna spenderas framför tvn på kvällarna och plugg under dagarna, vilket gör att allting rullar på i väldans fart och det känns som att jag aldrig är ledig. Nu har jag börjat komma ikapp dock med alla uppsatser och ska skriva klart 8 uppsatser innan onsdag, så jag kan fokusera på proven som kommer veckan därpå. Det är mycket som jag tagit på mig själv att göra men det är för att jag ska få slappna av emellan varven. Någon dag i veckan måste man få kunna slappna av och bara vara. Jag kämpar på, men det är som sagt stressigt och mycket. Det ska bli så skönt i sommar när jag kan slappna av och fokusera på vår lilla bebis som ligger i magen och njuta av min första lediga sommar sen jag var 16 år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0