Veckans mål måste bli det här

Nu har jag och sambon handlat lite mat för den här veckan. Och med tanke på min magkatarr just nu så är kaffe, alkohol, kryddstark mat och fet mat bland annat helt borträknat. Det jag kommer äta denna veckan är detta:

- Frukt
- All bran
- Yoghurt
- Varma koppen
- Skorpor
- Grönsaker
- Kyckling
- Fisk
- Ris och potatis
- Kamomill te



Jag måste få ordning på min mage. Magen säger verkligen ifrån nu. Hela dagen har den gurglat och snurrat och låtit. Jag har rapat, inte haft något aptit alls, inte ätit något förutom lite soppa nu på kvällen, och mått riktigt illa. Kännt mig trött, hängig och deppig vilket jag vet har med hur magen mår. För egentligen är jag glad idag, jag har ju fått reda på att jag är behörig till högskolan! Men har inte riktigt kunnat njuta av det, då jag mår som jag gör.. Men nu ska det bli ordning på magen, jag måste verkligen sluta stressa och sluta med kaffet i första hand. Och jag får helt enkelt inte planera in något på kvällarna efter jobbet, när jag kommer hem får jag ta ett bad, en kopp te och stressa ner helt enkelt. Det får bli veckans mål helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Fast jag tycker iofs att det är kul att det händer något på FB. Att folk diskutera istället för det vanliga tråkiga "nisse hänger tvätt" 2 personer gillar det här. "pelle fick topscore på ett spel" o.s.v.



Tråkigt att magen spökar för dig igen. Hoppas att det snabbt gårt över !

2010-09-21 @ 06:50:42
URL: http://melanye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0