Supernöjd!

Har nu spenderat 7 timmar idag och 4 timmar igår kväll med att försöka göra en ny design till bloggen. Jag är ingen expert på varken photoshop eller det här med stilmallar och kodmallar, men helt ärligt så är jag supernöjd! :) Det finns så mycket att lära sig i photoshop och varje gång jag sitter ner med programmet så lär jag mig nya saker hela tiden. Sen att det är ett jäkla pillande och trixande med stilmallen och kodmallar och vad det nu kan tänkas vara, men det får man ta!

Nu ska jag ta mig en välförtjänt kopp kaffe till och läsa lite bloggar :)

Kommentarer
Postat av: Sandra - blivande mamma 2011

Vad fin din blogg blev! Önskar jag var lika duktig!!

2010-09-26 @ 19:37:15
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0