*Suck* Here we go again.. :(

Min mage har gjort uppror hela dagen, det värsta började efter den första koppen kaffe. Så gissar på att magkatarren är tillbaka. Kul, Not! Jag får helt enkelt återgå till min tråkiga magkatarrs mat såsom, ris, potatis, kyckling, fisk och grönsaker. Ska byta ut kaffet mot kamomill te också. Jag måste verkligen ändra på mina vanor nu. Min mage har ont! Vilket i sin tur gör mig grinig, känslig och nedstämd. Suck! Alltid är det något.

Men två ljusglimtar har jag haft idag, det ena kan jag inte säga än, men det andra är att jag har fått reda på att jag faktiskt är behörig till högskolan! Det sista jag fick höra var att jag måste läsa upp massa betyg på komvux på grund av att jag fick ett slutbetyg, och inte ett samlat betygsdokument från gymnasiet. Men då jag har läst upp tillräckligt mycket redan på komvux så är jag alltså behörig, fast jag har ett dåligt medelvärde. Jag oroar mig inte så mycket ändå, jag ska göra högskoleprovet så får jag hålla tummarna att det hjälper mig in, mer kan jag inte göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0