Min kropp är lite märklig

Okej, here's the thing. Låt oss säga nu att jag ahr en regelbunden mens (äntligen!) så har jag alltså ÄL nu. Precis nu. Mellan 9 och 14e september. Och vi har haft sex, massor. Inte bara för det, utan för att vi äntligen har börjat uppskatta vårat förhållande igen. För att vi är lyckliga. För att vi älskar varandra. Men också för att vi så gärna vill bli gravida. Denna ÄL är lite annorlunda, jag har inga ömma tuttar vilket jag har haft varenda gång jag haft ÄL sen jag slutade med ppiller i oktober 09. Så varför är det skillnad denna gången? 1. För att jag redan är gravid? 2. För att jag inte har ÄL nu? 3. För att mensen inte alls är regelbunden som jag trott?
Det är märkligt, och jobbigt ska jag tala om. Jag trodde verkligen att min mens blivit regelbunden nu, då jag har haft mens 2 gånger i rad nu som varit regelbundna. Det återstår väl att se, men just nu är jag väldigt glad för att vårt sexliv har dragit igång som om vi är nykära igen! Nu får vi väl passa på och njuta av vårat sambo liv som så många säger. Men jag har njutit av det, jag vill njuta av sambolivet samt föräldralivet. Är det så konstigt?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är det möjligtvis Sophie från "sophiesresa.blogg.se"? :)

Jag läser också matte C, så jävla svårt så jag dör! Hur går det för dig? =)

2010-09-13 @ 12:21:17
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Hanna

Åh vad roligt! Klart att jag kommer ihåg dig =) Din blogg bara försvann och jag undrade så vart hade tagit vägen :P



Jobbigt, jag går på komvux. har två lektioner i veckan, men det räcker inte. Jag förstår inget ändå, blä. dessutom har det hänt en massa andra tråkigheter så jag är inte direkt fit for fight :/

hur är det med dig annars? Hur går det med bebisfabriken? =)

2010-09-13 @ 14:05:13
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0