Mensen lyser med sin frånvaro..

Idag är det förresten söndag. Mensen är beräknad idag eller imorgon (om det nu är så att den faktiskt är regelbunden). Nervös! Min mage känns som den brukar när mensen är på väg, men kan lika gärna vara magkatarren med tanke på allt godis, chips och coca cola jag hävt i mig under helgen ^^ Jag hoppas och håller alla tår och fingrar på att den inte kommer! Då måste jag göra ett test på tisdag, för att se om jag är gravid eller inte. Troligen inte, jag tror inte mensen är regelbunden då jag inte kände något när jag skulle haft ÄL egentligen. Men det återstår att se, den som väntar på något gott säger dem juh... Men jag vill inte vänta längre! Jag vill ha ett litet knyte i min mage, nu! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0