Många bäckar små..

Nu är gravtestena inköpta (då mensen fortfarande är försenad), 2 möten avklarade och nu blir det städa. Jag är så trött bara, jag har ingen energi kvar känner jag. Den bara rann av mig så fort jag klev innanför dörren. Men det känns skönt att veta att oddsen för att jag kommer in på universitetet talar för om jag får bra resultat på högskoleprovet. Så nu blir det att plugga olika delar på provet på internet och försöka sätta mig in i tankesättet och öva, öva öva! Jag SKA in på universitetet i januari, jag ska utbilda mig, och få ett roligt och välbetalt arbete! Vilket i sin tur ger mig det livet jag vill leva, svenssonlivet. Hus, bil, barn och make. Jag vill ju ha ett stort pampigt kyrkbröllop och då måste man spara pengar. Så nu tar vi ett steg i taget. Måste verkligen lära mig det. Att jag kan inte få allt på samma gång. Så först ut är utbildning, och barn förstås :) Hus och bröllop får vänta några år.. ^^

uppd: Sofie som kommenterat, jodå jag ska allt ta ett test imorgon :) Jag är lika nyfiken jag! Trots att jag försöker att inte förvänta mig ett plus då besvikelsen inte blir lika tuff om det blir ett negativt svar..

Kommentarer
Postat av: Sofier

Åh ska du inte testa ? Nyfien =) // sofie

2010-09-27 @ 16:03:28
Postat av: Sofie

Åh vad roligt =) Själv är jag i vecka 11 nu. Har läst din blogg ett tag. Håller verkligen tummarna för dig.

2010-09-27 @ 16:30:52
Postat av: Sandra - blivande mamma 2011

Din blogg är helt klart godkänd!



Åhh jag är så nyfiken nu! Själv hade jag inte klarat av att vänta haha!

2010-09-27 @ 17:20:02
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0