ljuset i tunneln finns dääääääär borta

Under ett par dagar nu har det varit riktigt tufft. På alla fronter. Men efter lite samtal med bästa vännen M och ett djupt samtal med min sambo så börjar vissa delar lätta från mina axlar. Och att jag kommit fram till en viktig punkt som förändrar allting så börjar jag se ljuset i tunneln. 12 veckor kvar, låter länge men när jag vet hur jag kommer må, hur mitt förhållande kommer må och hur min tillvaro kommer förändras så känns det inte alls lång tid kvar. Jag längtar så till den dagen då jag tar modet till mig och går in till han på hans kontor och säger de magiska orden som kommer förändra allting, bara till det positiva! Och jag räknar dagarna, för det känns närmre än vad det är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0