Jag är en tickande bomb

Jag fick gå hem tidigare från jobbet idag. Det blev för mycket med allting(inte bara det negativa testet), och slutade med en panikångestattack. Framför kunderna bröt jag ihop, men som tur var kom min arbetskamrat precis just då och bytte av mig i rätt sekund. Jag vet inte vad detta berodde på riktigt, men jag tror att en liten del av allting som händer just nu har vuxit till en stor tickande bomb och orsakade detta anfall idag. Jag blir inte gravid oavsett, min morfar är dålig, jag trivs inte på arbetet, jag har viss hemlängtan (flyttade 23 mil från min hemstad för 1 år sen), ekonomin är inte så stadig som jag vill att den ska vara, listan kan göras lång!

Idag är en dålig idag, men alla har dåliga dagar, right? Imorgon ska det vara en bra dag. Kanske en promenad skulle stärka mitt psyke lite? Men jag är ju så trött hela tiden! Jag finner ingen som helst ork eller lust. Trots att jag vet att en promenad med lite musik i örona skulle göra mig riktigt gott! Nu är sambon på väg hem iallafall, så kanske vi kan hitta på något tillsammans som gör mig lite gladare?..

P.s. Jag måste tacka alla er som skriver så fina och stöttande kommentarer! Tack, era ord värmer verkligen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0