fredagsmys funkar alltid!

Det var nog bara jag som kände sådär med blickarna.. Hm.. För idag har det varit en bra dag, inte först på morgonen men under dagen så lättades allt upp. Det är märkligt hur det där pendlar upp och ner. Men i stort sett har dagen varit bra, jag har känt mig med i gänget emellanåt. Han med stort C har inte klagat någonting på hela veckan, och låtit mig vara ifred, så ja i det stora hela har veckan varit bra. En dag kvar, sen är jag ledig två dagar. Skönt!

En tanke som slog mig dock idag på vägen hem, var om mitt choklad beroende. Jag har i stort sett levt på choklad och sötsaker i ett antal veckor nu. Och det måste bero på hur jag mått det sista. Mår man dåligt psykiskt, så trycker man i sig sötsaker, det är ett faktum. Tröstätning. Choklad ska ju utlösa endorfiner som gör att man blir glad. Jaja, några kilon har jag inte lagt på mig ialla fall :) Nu ska jag duscha, sen ska jag krypa ner i soffan med chips, dipp, cocacola och choklad för 104 spänn som underbara sambon kom hem med! FREDAGSMYS med andra ord! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0