Falla hårt

Ingen mens än så länge :) Kanske, kaaaanske finns det en liten chans här nu att jag faktiskt är gravid. Men klockan är bara halv 9 på morgonen än så länge. Ska dock åka förbi apoteket senare under dagen och inhandla två tester. Eller ska jag prova och köpa det där testet från clearblue digital där man också kan se hur långt gången man är? Man får iofs 2 tester för samma pris av en sådan. Det viktiga här är ju faktisk inte hur långt gången jag är utan att jag faktiskt möjligen är gravid! Ahhhh, så spänd och nervös jag är! För varje timma som går så blir jag bara mer och mer nervös.

Men jag måste försöka slappna av också, det kan ju faktiskt vara så att jag inte alls är gravid. Att mensen är försenad därför att den är oregelbunden igen. Klart jag hoppas, ber och håller tummarna för att jag är gravid men jag får inte förvänta mig något! Gör jag det så blir det bara ett hårdare fall om testet visar negativt imorgon, eller om mensen bestämmer sig för att dyka upp under dagen..

Kommentarer
Postat av: Sandra - blivande mamma 2011

Jag håller tummarna!!

2010-09-27 @ 08:49:39
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0