Drives me crazy

Alltså jag blir tokig på mig själv! så här nervös har jag inte varit någon gång då jag har testat mig tidigare! Dock tror jag det beror på att mensen har blivit mer regelbunden än den har varit tidigare. Så chanserna har ju ökat. Men oddsen är ju inte större än inbillningen, tyvärr. Allt jag kan göra tills imorgon bitti är att hoppas, be och hålla tummarna. Det här är typ 511e gången jag testar mig i år bara och chansen att jag är gravid är ganska liten. Jag försöker intala mig själv det men det går inte så bra. Egentligen är bara mensen det enda symtomet jag har just nu. Trött har jag varit konstant i flera månader så det är inte heller något att gå efter. Och att mensen är utebliven kan faktiskt bero på att den inte alls är regelbunden, eller att jag fått tillbaka magkatarren vilket har bidragit till att jag stressat och oroat mig vilket kan bidra till att mensen utesluts. Gah! Den här väntan och längtan är det jobbigaste med alltihopa. Det är riktigt kämpigt emellanåt. Det enda vi kan göra är att vänta och hoppas..

Kommentarer
Postat av: Sandra - blivande mamma 2011

Inte är det kul att få negativt på negativt, jag hade ju turen att "bara" ha det så en månad men gjorde nog 5 eller 6 test den månaden, för dom andra KUNDE ju faktiskt ha visat fel. Och man vart lika ledsen varje gång, jag sa till T att jag aldrig mer i mitt liv skulle göra ett gravtest, men nästa månad fick man ju lite hopp igen. Även om mensen kommer imorgon så finns det ju något positivt med det, den har ju blvivit mer regelbunden. Jag håller verkligen tummarna stenhårt för eran skull!!

2010-09-27 @ 19:03:44
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0