Deppigt inlägg men måste sägas

Jag kan inte hjälpa att tårarna faller medans jag ser på biggest loser. Det som fick mig att verkligen bli ledsen var en deltagares livshistoria. Abby heter hon. Hon hade en man, och två barn och levde ett lyckligt familjeliv tillsammans. Men en dag förändrades hela deras liv. Abbys man och två barn dog i en trafikolycka av en trafikdåre som körde ihjäl dem i över 150km/h! Och att få höra hennes historia, att få se bilder från deras tid tillsammans fick mig att helt enkelt inse hur lite man uppskattar tiden man har tillsammans med sin älskade. Det går inte en dag utan att jag talar om för sambon att jag älskar honom. Men ingen, jag lovar ingen, uppskattar tiden man har tillsammans med sin kärlek eller nära och kära så mycket som man borde!

Så när jag hörde hennes historia och tårarna föll så ropade jag på sambon, pussa massa på honom, kramade om honom och sa att jag älskar dig, och jag vill att du ska veta om det skulle hända någon av oss något i framtiden, så vill jag att du ska veta att du gör och har gjort mig till världens lyckligaste kvinna. Och jag ska påminna honom om det, varje dag, resten av mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0