Blivande barnmorska

Jodå det gick allt bra. Vi pratade lite smått, hon undersökte livmoder och äggstockar med ultraljud, tryckte, klämde och kände och allt såg bra ut. En av få barnmorskor som är väldigt försiktig. Hon var riktigt bra och jag sparar hennes namn tills den dagen vi ska få träffa en barnmorska då vi blivit gravida. För hon tyckte jag väldigt mycket om. Så på det stora hela så var det skönt att få gå dit, men jag hade ju önskat att hon sett något konstigt på ultraljudet och när hon undersökte närmare så såg hon ett litet frö där inne, men önska kan man ju få ^^
Nu ska jag verkligen försöka att lugna ner mig, inte stressa, nu är det bara 3 månader kvar på jobbet och sen vips så ska jag börja studera, jag ska bli mamma och mitt liv ska äntligen bli som jag alltid drömt om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0