Bitarna måste falla på plats

Jag har sjukskrivit mig idag. Jag kom inte ur sängen imorse. Jag har legat hela natten och gråtit, är helt slut. Jag har ringt en kurator på vårdcentralen för jag måste träffa henne igen känner jag. Det här har inte bara med att jag inte är gravid att göra. Det är så mycket runt omkring just nu, och jag som är en grubblare tänker för mycket på allt och alla andra hela tiden. Jag har aldrig satt mig själv i första hand. Jo en gång, då jag flyttade till kärleken 23 mil från min familj. Det är enda gången jag har gjort något som JAG har velat.

Det är många bitar som ska falla på plats innan jag mår bra igen. Men förhoppningsvis faller en bit på plats i helgen, om min bil blir såld. Då faller ekonomidelen på plats. Vi har ingen dålig ekonomi, men det är med knappa marginaler. Blir bilen såld, kan jag äntligen få köpa något till mig själv igen utan att behöva leva på nudlar resten av månaden (överdriven jämförelse). Plus att jag kan börja spara pengar! Det är steg 1. Steg 2 vet jag också, men kan inte skriva det här. Steg 3 blir att jag får börja min utbildning! Steg 4 (som också kan räknas som steg 1,5) Att få bli mamma. När dem här bitarna faller på plats så kommer allt som heter oro, ledsamhet och deprission att försvinna. Jag ska bara orka ta mig dit.

Min sambo, min stora kärlek, är den som får mig att orka kämpa. Det är han som får mig att känna mig älskad, trygg och lugn. Så fort han gick ut genom dörren imorse så bröt jag ihop igen. Han är den som lyser upp i den mörkaste natten.. Han är min högra hand, mitt hjärta och själ♥ 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Stackars dig vännen...(L) Jag hoppas verkligen att när alla tårar kommit ut så finns det en ljusare stund att se till. Kram(L)

2010-09-29 @ 09:35:17
Postat av: Mia

Allt kommer ordna sig men allt har sin egen tid

2010-09-29 @ 20:15:28
URL: http://lill-mia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0