Utan dem

Den här veckan är jag sjukskriven också, men nästa vecka måste jag försöka ta mig till jobbet. Jag börjar känna mig starkare, mina promenader har hjälpt ganska mycket. Att jag kunnat sova när jag behövt, att kunna göra sådant som jag annars inte hinner på grund av mina arbetstider har också hjälpt. Till helgen ska jag och sambon åka hem till min familj då min morfar fyller 80 år! Han klarade sig till sin 80års dag, vilket vi alla är överlyckliga för! Nu håller vi tummarna att han klarar sig över jul också.

I helgen ska vi åka hem till min hemstad och jag tror att en helg hemma hos min familj och vänner kan ge mig ny energi som gör att jag klarar av sista tiden fram till nyår. Det händer en hel del fram tills dess så jag hoppas tiden bara snurrar på och att det går snabbt. Snart kommer jag vara mig själv igen. Snart kommer den där glada, utåtriktade och sociala Sophie tillbaka. Jag känner det på mig. Jag måste bara ha tålamod. Och min sambo visar att han har tålamod med mig, han visar att han finns här för mig när jag behöver han som mest. Det är tufft just nu, på många fronter, men jag har han vid min sida och min underbara vän M som ställer upp i vått och torrt ♥ Utan dessa älskade 2 personer i mitt liv och vid min sida, vet jag inte hur jag skulle tagit mig igenom denna otroligt tuffa period.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0