Titta han snackar!

Ikväll blir det fredagsmys med sambon hela kvällen♥ Idag har dessutom varit en dag utan tårar, första dagen sen i tisdags. Kanske tack vare promenaden jag tog, badet med lugna favoriter och tända ljus, och att jag fått städat här hemma, så jag trivs. Jag känner mig lugnare åtminstone och det gör att jag känner mig bättre till mods. Nu i helgen ska jag fortsätta göra sådant jag tycker om såsom promenader, fika med vänner (som jag aldrig annars finner varken tid, ork eller lust för), ta ett bad om jag känner mig stressad, vila, läsa en bok och bara slappna av. Bara vila upp mig helt enkelt.

Nu ska jag dock titta klart på Simpsons och sen börjar "Titta, han snackar" som jag bara älskar! Den är kanske lite löjlig men den är ju bara så söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0