Tips

På fredag ska jag använda en ägglossningssticka. Även lördag och söndag, och får jag inget utslag då har jag ju uppenbarligen ingen ägglossning och får vänta ett par veckor till. Ska försöka dra ner på koffeinet har jag bestämt mig för. Jag är en riktig kaffeälskare! Men har läst på olika sidor att det bästa är att sluta helt med det. Grönsaker är något som vi börjat se till att äta varje dag då vi har varit riktigt dåliga på det. Ska kolla på jobbet om vi har någon grapefruktsjuice. Proviva female också kanske? Mina kvinna tabletter tar jag varje dag så hoppas ju på att det hjälper till lite också! Några fler tips än dem jag nämnt tidigare är varmt välkomna! Här ska det göras bebis :)

Kommentarer
Postat av: MANDYS-GRAVID BF 24/2

håller med dig och håller även tummarna för er :) har ni försökt länge?

2010-10-20 @ 11:31:45
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: Sofie

Hej Sofie! Hoppas du mår bra. Håller tummarna att ni får en liten julklapp snart. Kram

2010-10-20 @ 16:19:37
Postat av: Lisa

Du har säker varit här inne och tittat men det fanns massa bra tips.. Lycka till i helgen gumman..med både de ena och den andra...;)http://barnloshet.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=a398eb60-2f9f-482f-b6c6-2c9d16ad8bec

2010-10-20 @ 18:57:26
Postat av: Sandra

Den gör ju det, tycker låten är ur fin!

2010-10-21 @ 13:49:17
URL: http://sandratungstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0