Slutsats

Det här är slutsatsen jag kommit fram till: När jag får ont i brösten har jag inte själva ägglossningen som jag trott tidigare, utan detta är ett tecken på att jag är i min fertilitetsperiod som äger rum under ca 5 dagar. Det är inget jag tänkt på förut att jag faktiskt har ont i brösten under flera dagar. Vilket innebär att antingen har vi haft sex för tidigt, för sent eller så kan vi inte bli med barn. Så nästa gång jag har ägglossning (14 dagar från och med idag, om min mens någon gång kan bli regelbunden) och mina bröst börjar göra ont så ska vi ha sex varenda dag tills det inte gör ont längre i dem. Plus att jag ska använda mina ägglossningsstickor igen, för att ha ett hum om när det är som närmast. Nu ska jag krypa ner i sängen. Jag är trött, besviken och har en fruktansvärd mensvärk.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är alltid bra att utrusta sig en med en plan. Och varje plan som inte funkar leder till en ny plan. :) Jag tänker hålla tummarna för dig om två veckor att ÄL dyker upp som den ska...

2010-10-12 @ 20:55:16
Postat av: Sandra - blivande mamma 2011

Jag har en känsla av att ni kommer få en fin julklapp i år och jag hoppas verkligen det stämmer!

2010-10-13 @ 08:57:39
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0