Sista rycket i fabriken

Jag satt uppe ett par timmar igår kväll och letade efter artiklar och trådar i olika forum om olika tips och råd för att öka chanserna för att bli gravid. Så imorgon när jag och sambon åker hem till min familj så ska vi försöka ta oss till en hälsokost affär och köpa lite smått och gott till oss båda! Sen att lyfta på benen, lägga kudde under ryggen osv, tar jag med en nypa salt. Men jag ska testa, jag brukar ligga kvar i sängen minst 20 minuter efter sex men det har ju uppenbarligen inte hjälpt det heller. Lite rosenrot, zink, grapefruktjuice, järn, extra mycket grönsaker och frukt, bidrottninghonung (?) osv. Sambon har total förbud på varma bad! Och jag måste börja motionera. Jag är bra sugen på att börja jogga, det trodde jag aldrig om mig. Jag HATAR att springa men jag täntke jag börjar småjogga lite granna och ser hur det känns. Känns det bra så är det ju bara att fortsätta och känns det inte bra så kan jag promenera istället :) Något måste ju hända snart! bebisfabriken har varit öppen väldigt länge nu och det känns som att den kommer få stänga om det inte händer nåt, väldigt snart..


Kommentarer
Postat av: Sandra - blivande mamma Mars 2011

Första gången vi försökte så låg jag inte alls kvar särskilt länge, andra gången så låg jag och glodde film efteråt och vips så tog det sig, det är ju värt ett försök i alla fall :) Jag håller tummarna så hårt för eran skull ! Tycker det verkligen är dags att få följa dig på din graviditetsresa :) Men det kommer det känner jag på mig!! :)

2010-10-07 @ 17:24:26
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0