Så kan det gå

Min mamma vet hur man ska få mig att må bättre. Hon ringde och väckte mig vid halv 8 nu ikväll och frågade hur det gick. Jag svarade ju naturligtvis ärligt och berättade hur besviken jag är på mig själv, att jag inte lyckades bättre. Jag satsade ju på minst hälften rätt, men lyckades bara skrapa ihop 53 poäng, alltså 8 poäng från hälften. Och om man ska tänka ur normeringstabellen som dem går efter så hamnar jag troligtvis runt 0,6 vilket inte är bra. Det är långt ifrån bra. Mamma fick mig dock att känna mig lite bättre till mods genom att säga att jag är jätteduktig som kom så nära mitt mål. Och hon är stolt över mig. Det är en sådan där sak som bara en mamma kan säga på det där sättet, som värmer hela hjärtat.

Allt vi kan göra nu är att vänta och se vart i normeringen jag hamnar. Jag hoppas verkligen jag kommer in till våren. Chansen är ganska liten tack vare detta usla resultat, men tänk om något faktiskt går som jag vill för en gång skull..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0