Nothing at all

Inget utslag på ägglossningsstickorna, inga ömma bröst, inga ägglossningssymtom alls. Oregelbunden fortfarande alltså. När ska den bli regelbunden eller kan det vara så att den aldrig kommer bli regelbunden? Det finns ju dem som har oregelbunden mens, jag var en av dem innan jag började med ppiller. När jag åt ppiller kom mensen på samma dag vid samma tidpunkt varje månad! Nu har jag ingen aning, men sexet fortsätter. Så någon gång ska vi väl träffa rätt, men jag börjar tappa hoppet alltmer..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag fick 64 poäng, så hamnar nog vid 0.8-1.0 typ.. Är inte så jättenöjd, men det var ju ändå första gången :)



Jag tycker absolut att du ska vara stolt över ditt resultat! Du har mycket annat just nu som du tänker på och jag tycker att du var jätteduktig som gick dit trots allt som är runt omkring dig. Vilken är din drömutbildning? :) Puss på dig!

2010-10-24 @ 13:32:47
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0