Magkänslan säger mig tvärtom

Min mens har inte kommit än! Men för att inte få för stora förhoppningar så bad jag min vän M att hjälpa mig räkna när den egentligen ska komma. Jag tror att jag hade min fertila period runt den 27e september till och med den 1a Oktober, alltså då jag trodde min mens egentligen skulle ha kommit (se inlägg "Vad gör man?"). M kom fram till att min mens ska komma imorgon. Inte kul alls. Jag har de klassiska menssymtomen, men det kan man ha ändå menar M på. Vi får se imorgon om mensen dyker upp eller inte. Men jag får inte förvänta mig något! Hoppas gör jag ju naturligtvis, men jag får helt enkelt inte förvänta mig att den inte kommer. Min magkänsla säger mig att mensen är på g, och den brukar vanligtvis inte ha fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0