Loppet är kört

Fy vad jag är besviken på mig själv! Det gick inte alls bra på högskoleprovet idag. Usch vad arg jag blir på mig själv! Jag var mycket mer förberedd denna gången, och trodde definitivt det skulle gå mycket bättre, men nej det då. Jag har kollat facit på studera.nu och fy vad är arg på mig själv! Jag kommer inte ihåg vad jag hade förra gången, det är nog en förbättring med plus 2-3 poäng typ. Jag blir så ledsen och besviken. Jag vill så gärna börja min utbildning men nu får jag vänta ytterligare 1 halvår och chansen är inte större till hösten då det är fler sökande till hösten än vårterminen. Det är kört. Jag får väl tragla runt på j*vla ICA resten av livet då. Nu ska jag krypa ner under täcket och sova bort min besvikelse innan sambon kommer hem, vill inte låta mitt dåliga humör gå ut över honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0