Kontroll över mitt liv

Den här helgen har varit helt underbar! Jag har en helt ny energi och känner mig både starkare och piggare. Imorgon ska jag börja jobba igen efter 2 veckors sjukskrivning. Det ska bli skönt att komma in i vardagsrutinerna igen. Nu när jag har ekonomin under kontroll, psyket under kontroll och framtidsplanerna inom räckhåll så vet jag att jag kommer klara av det. Anmälan till universitetet skickades in idag dessutom, så i december får vi se om mitt högskoleprov betyg tar mig in på min drömutbildning. Nervöst, men känslorna är under kontroll. Jag har tagit kontroll över mitt liv igen och nu tänker jag bara njuta fullt ut av det! :)

Kommentarer
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 22

Sv: Hoppas inte mensen kommer nu då...! hoppas hoppas hoppas

2010-10-11 @ 18:49:35
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad stolt jag är över dig som tagit tag i allt detta =) Du är värd att få må bra och jag håller tummarna för att mensen fortsätter lysa med sin frånvaro =) Det hade ju varit underbart om allt hade löst sig nu =)=) <3

2010-10-12 @ 09:57:16
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0