Kama Sutra baby

Då vårat sexliv har gått ut på i stort sätt att göra mig gravid så har sexet änna planat ut, till och med blivit tråkigt. Och det har slutat med att vi inte har sex så ofta som vi kanske borde. Detta satt jag och min vän M och diskuterade igår då vi plötsligt fick en snilleblixt! Varför inte göra sexet lite roligare? Och lägga fokus på OSS och inte ägglossningsstickorna, benen upp i vädret, kvinnan på rygg och så vidare. Så det slutade med att jag köpte sexiga underkläder, mousserande rosévin, röda vindruvor och lånade Kama Sutra spelet av M. Sambon kom hem, och duschade medans jag passade på att tända alla ljusen, duka fram glasen, lägga upp spelet och inta en skön position i soffan. Då sambon inte hade en aning om denna överraskning så kunde det här gå åt två håll; antingen kunde han bara ha skrattat åt mig, tyckt jag var knäpp och sagt"klä på dig nu så åker vi och handlar", alternativt 2; skratta litegranna ge mig en kyss och ge sig hän han också. Alternativ 2 blev det.

Helt plötsligt hade vi så mycket beröring och känslor med att det blev en helt annan upplevelse än vad vi har haft tidigare under ett par månader nu. Sexet blev roligt, lite utmanande och sexigare. Detta rekommenderas starkt av mig! Och jag vet att man tänker "det där är inget för mig, jag vågar inte sånt". Det trodde inte jag heller om mig själv, jag skakade som ett asplöv när jag satt i soffan och väntade bland alla ljus, vindruvor och spel. Men det var värt det i slutändan!

Jag tror jag älskar min sambo liiite mer nu efter att han ställde upp på en sådan här grej och verkligen gav 100% av sig själv :) Det känns helt fantastiskt mellan oss nu, det är en helt annan atmosfär. Barnverkstans måste har ersatts av roligare och sexigare sexliv.


Kommentarer
Postat av: M

Tappa nu inte bort känslorna och beröringen från sexlivet i framtiden :P

2010-10-26 @ 09:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0