Hitta min styrka

Nu när jag är sjukskriven resten av veckan (idag och imorgon), så ska jag göra allt jag kan för att bli mig själv igen. Jag är deprimerad, jag fick en panikångestattack i tisdags, men idag ska jag ta mig ut på den där promenaden som jag vet kommer få mig att må lite bättre. Jag ska ta mig det där badet och läsa en bok, som jag aldrig hinner annars. Jag ska laga nya maträtter, för jag älskar att laga mat men jag har aldrig tid eller ork för att göra det efter jobbet. Jag ska sova om jag känner mig trött, jag ska försöka börja äta ordentligt igen, försöka hitta på sådant jag tycker är roligt för att få tillbaka styrkan att klara vardagen. Och jag ska börja denna dagen med frukost och sedan en promenad. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda!

Kommentarer
Postat av: nathalie - mamma till Medina

Ett tips är att efter sex så lägger du dig rakt upp med benen och rumpan! så "sperman" rinner ner typ. Men tänk inte så mycket! Några tips bara!

2010-10-01 @ 15:36:02
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0