Helgen med det stora H

Ikväll åker jag och sambon hem till min familj över helgen. Det ska bli så otroligt skönt att komma hem ett par dagar. Lägga barntillverkningen lite på hyllan och bara slappna av. Jag kommer bli antingen besviken på måndag/tisdag om mensen kommer eller förvånad om den inte gör det. Vilket fall som helst så kommer de nya omständigheterna i mitt liv som avgörs i nästa vecka/ kanske imorgon redan göra det enklare och lättare för mig att hantera ännu ett negativt test eller om mensen beslutar sig för att dyka upp. Allt det här märker vi i början av nästa vecka. Kanske vi plussar, kanske min ekonomiska situation förändras och allt kommer lösa sig till ett lyckligt slut. Kanske mensen dyker upp, min ekonomiska situation förändras inte och allt kommer bli skit. Jag kan ju säga att mitt liv kanske tar en helt ny vändning och blir så mycket bättre, eller så kanske mitt liv tar ett tvärt stopp och fortsätter vara tufft. Vilket alternativ det än blir så är det lite spännande, samtidigt som jag måste försöka leva kvar i verkligheten och vara beredd på att allt kan hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0