glasklart!

Det är klart jag vill jobba igen, jag vill inte gå hemma och vara deprimerad. Klart jag vill börja leva normalt igen, men att sätta press på mig, ge mig dåligt samvete och ångest hjälper mig ingenstans! Det är lördag, jag försöker att tänka positivt, jag försöker ta mig ur min deprission, jag försöker verkligen göra sådant jag tycker är roligt för att ta mig ur det här, men nu har tankarna börjat snurra igen. Tårarna rinner och jag vet varken ut eller in just nu! Jag kan inte ta dessa beslut idag. Jag får känna efter på måndag. Att sätta press på mig som är deprimerad just nu, hjälper mig inte ett dugg. Det gör saken värre! :(

Kommentarer
Postat av: Sandra - blivande mamma 2011

Det är så jag med vill ha det, riktigt julmysigt! :D

2010-10-03 @ 10:18:14
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0