En viss avund..

Jag fick reda på i veckan att en vän i min närhet är gravid. Nu är det så att hon och hennes sambo har försökt bli gravida i ca 2 år så självklart blev jag otroligt glad för hennes skull! Just för att jag vet hur det är att längta och försöka men ingenting händer. Men, det finns ett men. Dem har ett barn sen tidigare. Så på sätt känner jag ändå en viss avund. Samtidigt som jag är uppriktigt glad för hennes skull. Jag önskar bara så att det var jag som var i i det där upprymda stadiet. Att jag fick veta att det faktiskt växer något inuti min mage, att det är jag som ska bli mamma, att jag nu faktiskt är gravid. När ska det bli vår tid? När ska jag få bli gravid? När ska jag få bli mamma?

Kommentarer
Postat av: Sofie

=(....det kommer bli er tur kramar om Lycka till på provet i dag jag är påväg nu med. Kram i massor

2010-10-23 @ 07:51:08
URL: http://varverkligasaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0