Det finns en anledning

Ingen ägglossning, tror jag. Jag hade liknande symtom i måndags men har inte känt något idag eller igår. Och med tanke på att min mens fortfarande är oregelbunden (uppenbarligen) så kan ägglossningen komma imorgon, nästa vecka, veckan efter det, nästa månad eller nästa månad igen, suck!

Det positiva är ju att vi har hittat glöden och passionen igen. Jag försöker att inte prata så mycket om min barnlängtan med sambon, det märks att det har börjat tära på oss emellanåt. Jag har bloggen och min bästa vän M till att ventilera. Det var ju därför jag skaffade just denna bloggen för att kunna skriva ner besvikelser, tankar, funderingar, få lite tips och råd från andra med mera. För även om sambon inte känner samma stress som jag så vet jag ju att han också vill ha barn, det säger han ju ibland, förutsatt att jag inte pratat om barn på ett tag. Då brukar det krypa fram att han också längtar.

Jag fortsätter med Ältest, och försöker ta mina kvinnatabletter, äta mer grönsaker, frukt och har börjat med promenader för att få lite motion som ska hjälpa till. Sen kan vi ju inget annat än att hålla tummarna för att ägglossningen kommer snart.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skulle verkligen vilja ge dig tips men jag har aldrig haft speciellt oregelbunden mens.. Men det är väl bara att köra på som du säger =)

2010-10-27 @ 08:30:04
URL: http://varverkligasaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0