Chanserna har kanske ökat

Enligt ägglossningstestet så har jag inte ägglossning. Typiskt. Men av någon konstig anledning så känns det inte lika tufft längre. Kan det bero på att glöden är tillbaka? Att vi börjat känna den där attraktionen igen? Just nu har vi sex för att vi vill, och inte måste. Det känns underbart att robotsexet är som bortblåst.
Men jag tänker ju självklart hålla ögona öppna efter ägglossningen. Den dagen den kommer så håller jag det för mig själv så inte sambon känner sig pressad! Prestationsångest kan förstöra mycket, tro mig.

Lite hoppfull känner jag mig, trots oregelbunden mens, ingen äl och alla andra runt omkring mig som är och blir gravida. Nu har våra chanser ökat betydligt tack vare att vi funnit passionen igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0