Zinkisar

Igår åkte jag och M en sväng till centrum också för att inhandla lite olika naturmedel från life. Det blev en burk med zinktabletter till sambon och nattljusolja, omega 3 och ett te med kanel smak till mig. Hon i butiken var väldigt kunnig tyckte jag och hon sa till mig att du har nog troligtvis järnbrist på grund av för mycket kaffedrickande och det visar dina mörka ringar under ögona. Jaha, så nu blir det bara 1-2 koppar kaffe om dagen. Så får det bli te istället. Men det gör inget för det jag köpte luktar jul! En blandning av kanel, kardemumma, kryddnejlika och spiskummin. Jättegott var det också! Lätt värt 42 kronor.

Med mina promenader (vardagsmotion) och sexet som förvandlats från robotsex till passionerat igen så håller vi verkligen tummarna för att det ska ta vid nästa ägglossning (när den nu kommer dvs)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0