Verkligheten sjunker in..

Jag har inget hopp kvar. Det känns som vilken mens som helst. Jag måste försöka ändra mitt tankesätt nu, så jag kan ta smällen när mensen kommer. Jag får inte bryta ihop. Inte igen. Jag orkar inte det. Jag har mått så himla bra de senaste dagarna, och det var väl just därför jag lyckades inbilla mig att vi lyckats denna gången. Men min magkänsla säger mig att jag inte är gravid nu, den gjorde det förra veckan. Då jag var upprymd över att jag slutat mitt jobb, att jag äntligen mådde bra igen. Men nu, när verkligheten sjunkit in, så säger magkänslan att mensen är på ingång. Jag måste bara hitta ett sätt att hantera det, och just idag kan jag inte hantera det här. Jag klarar det inte. Det gör så ont, och jag vill gråta, men jag vill inte visa mig svag inför sambon. Inte igen, inte för det här en gång till..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

2010-11-29 @ 22:33:18
Postat av: Hanna

Vännen, än är det inte kört. Om det, mot förmodan, inte skulle fungera på naturlig väg så finns det en massa olika metoder att använda sig av. Men jag tror fortfarande att det snart är eran tur! :) Massa styrkekramar! <3

2010-11-30 @ 09:04:47
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: sabrina

Känner samma sak som dig, varje gång tant röd kommer så blir jag jätte deppig och bryter ihop, men vill inte visa mig svag. =/ Vi har försökt en sväng 2009 - juni-oktober men tog en paus från det för jag mådde dåligt och båda blev arbetslösa. men nu i sommras började vi om från juli. Men inget...har kört med äl stickor 3 månaden nu..men inget händer..nu i slutet på veckan ska mensen komma...är rädd, vet inte om jag orkar med det. / ta han om dig. Kram

2010-12-14 @ 19:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0