Nu ska jag sluta

I helgen åkte jag och sambon hem till min familj och firade bland annat min lillebror som fyllde 8 år. En mycket trevlig helg och lite minisemester. På söndagen åkte vi hem till min lillebrors mamma på middag och tårta då min lillebror ville att vi skulle komma, och hans mamma syster kom även dit med sin sambo och deras 6 dagars bebis. Han var så himla söt! Inte ett ljud sa han på över 2 timmar, han var cool lugn. Självklart halkade vi ju in på detta med att vi försökt i över 1 år då, och dem sa precis samma sak som alla andra, sluta stressa. Deras bebis blev till när dem var i Thailand, nu kan inte vi åka dit för att göra barn men jag ska göra allt för att försöka att inte tänka på det här. De senaste veckorna har ju varit bra, jag har inte alls pratat om barn lika mycket som förut. Vi har helt enkelt fokuserat på nuet och få bort robotsexet vilket vi har lyckats med. Nu ska jag bara försöka att hitta ett annat sätt att tänka. Jag har ingen hobby, men något ska jag väl kunna ordna så jag inte funderar så mycket på det. Jag har ju inte mått så bra de senaste månaderna heller, så kan ju vara en anledning att det inte velat ta sig heller. Men snart kommer jag må bra igen, jag ska bara orka hålla ut tills dess. Sen får vi helt enkelt vänta och se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0