Lite för optimistisk

Okej, idag är jag inte lika optimistisk, men jag är fortfarande väldigt hoppfull. Jag tror verkligen att det finns en chans att jag är gravid denna gången. Men då jag gjorde sista dagen på jobbet i fredags så var jag lite väl optimistisk tror jag. Positiv får jag vara, men det får inte bli så att jag lurar mig själv. Chansen att jag är gravid nu är inte ens större än 5%! Oddsen talar inte direkt för att det är våran tur nu, men hoppet finns där fortfarande..
Just nu har jag inte så mycket gravsymtom.. Magen gör lite uppror emellanåt, sura uppstötningar, har en slags molande värk under magen, ömma bröstvårtor. Men det är allt. Det som gör mig mest hoppfull, det är bröstvårtorna! Jag har aldrig ont i dem när mensen är på väg, aldrig! Bara vid ägglossningen och den hade jag för 2 veckor sedan exakt. Så allt vi kan göra är att vänta, och hoppas. För hoppet är det vi har kvar..


Kommentarer
Postat av: Sandra - blivande mamma 2011

När ska du göra testet? Jag håller tummarna för eran skull!

2010-11-28 @ 15:36:11
URL: http://snartenliten.blogg.se/
Postat av: Rulltan

Hej! kikat in på din blogg och läst lite! Kämpa på så blir det snart vår tur!!

2010-11-28 @ 18:25:33
URL: http://miiiraklet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0