Låt mig vara glad om bara för en stund

Jag kan inte sluta le! Sambon undrar varför jag är så glad, han vet lite om symtomen men inte om det sistnämnda. Jag säger att det beror på att jag är så lättad för att jag gör min sista dag på jobbet imorgon, men det är ju inte bara därför. Jag vill inte att han ska veta, jag vill överraska honom om jag får ett plus nästa vecka! Jag vet inte om det är för att jag är så glad och lättad för att jag slutar imorgon, men jag känner att det inte spelar någon roll. Låt mig vara glad, låt mig vara positiv, låt mig få tro att jag är gravid ett par dagar till. Jag mår så bra just nu. Det känns så bra. Hoppas det blir bättre genom ett plus på stickan nästa vecka, då kommer jag vara i sjunde himlen! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hoppas och håller tummarna för er skull!

2010-11-27 @ 18:51:50
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0