Kan de små pojkarna försvinna?

Jag håller med min vän M, varför går man inte på familjeliv och läser trådar som bara upprör en? Det senaste har jag läst om många fall där dem inte har hittat några spermier hos sin partner. Jag vet inte hur det fungerar riktigt, men min sambo lyckades för många år sedan göra sin dåvarande flickvän gravid (dem gjorde abort) men då är min fråga, kan spermierna "försvinna" efter ett antal år? Minska kan jag förstå, men kan dem försvinna helt? Han har inte haft några infektioner eller liknande. Vad trött man blir på sig själv! Nu oroar jag mig för det också. Vi får väl se nästa vecka. Jag tycker dock att dagarna går otroligt sakta just nu..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi, gud vad roligt! Jag jobbar den dagen :D Så då kan vi ju hälsa på varandra :D Det brukar vara mycket att göra dagarna innan jul, men jag tycker absolut att vi ska hälsa snabbt :D Kram <3

2010-11-23 @ 11:17:52
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: M

Jag tror att det är näst intill omöjligt att de försvinner utan att det föreligger skada/sjukdom/infektion eller annat. Och det hade han märkt... Jag tycker inte du ska oroa dig för det, även fast jag vet hur det är med att stressa upp sig över onödigheter !

2010-11-23 @ 13:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0