Inte så stressad actually

Måste ju bara berätta detta! Igårkväll kom min bästa vän M förbi för att ge mig lite stöttning inför idag och hon är ju som sagt tidigare gravid. När vi satt och prata började bebisen sparka och jag lade min hand på hennes mage och kände rörelserna! Det var så häftigt och inte sved det någonstans. Det var bara häftigt!

Och detta visar att jag har lugnat mig litegranna, jag känner mig ju fortfarande stressad men inte på det sättet som jag har gjort tidigare. Jag hoppas bara så att det vill ta sig denna gången. Nu när vi äntligen har sex för att vi vill, och inte måste. Jag ska inte säga till sambon att jag har ÄL, vill inte pressa honom. Han har också känt av stressen vilket gjort att sexet till slut planade ut. Fanns liksom ingen lust, eller ork. Så bättre att jag håller det för mig själv och så får vi se om tomten kommer med en fin julklapp till honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0