Inget än så länge iallafall..

Jag börjar bli bra nervös nu. Tyvärr är jag inte lika positiv längre. Det börjar kännas som att mensen är på gång igen. Det som får mig att bli delad är bröstvårtorna, dem brukar inte göra ont när jag får mens. Än så länge har ingen fröken röd dykt upp men jag kan inte släppa tankarna, nervositeten eller hoppet innan hon knackar på dörren. Eller rättare sagt innan onsdag. Har inte mensen kommit fram till onsdag morgon så blir det gravtest på torsdag morgon. Sist gång kom min mens på tisdag kväll, så vi får väl se när hon dyker upp(eller kanske inte). Jag försöker att tänka positivt, som jag gjort de senaste dagarna, men det är svårt nu. Jag kan inte riktigt slappna av.. Gah! Jag avskyr denna väntan varenda jäkla gång! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0