Införskaffande

En långpromenad ska jag ta mig idag. Jag behöver verkligen skingra tankarna lite. Nervös, orolig och stressad. Jag ska införskaffa gravtest under dagen också, men magkänslan säger mig att jag inte kommer behöva använda dem denna gången. Jag har åtminstone kommit fram till ett beslut under morgonen och om fröken röd dyker upp mot all förmodan så ringer jag fertilitetskliniken. För då måste vi få hjälp. Jag orkar inte med det här längre. Det tar så mycket energi.

Nej en promenad är vad jag behöver. Det har hjälpt mig i många år när jag har haft mycket tankar som snurrar runt. Och just nu kan jag inte tänka på något annat och det äter upp mig inifrån!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur länge har ni försökt? Ja, men det är bra att du ändå har tagt det beslutet, det är väl lika bra att veta om det är något fel eller om det bara går lite trögt. Som sagt så tror jag inte att det är något fel, men då är det ju iallafall skönt att få det bekräftat. Jag håller tummarna <3

2010-11-30 @ 10:55:18
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Sofie

Hur går det ? Kram

2010-12-01 @ 13:51:47
Postat av: Alexandra

Hur har det gått för dig idag? Kom tant röd och knackade på dörren? kram

2010-12-01 @ 20:42:21
URL: http://mylittlesunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0